Articole

Medizone – securitate în tranzacții, profesionalism, respect, prietenie.

medizone-securitate-in-tranzactii-profesionalism-respect-prietenie

Cu o experiență de peste 12 ani în vânzarea de consumabile medicale, aparatură și instrumentar, Medizone a devenit un nume de referință pe piața medicală românească. Am reușit să atingem acest deziderat printr-o deosebită implicare în relația cu clienții și adaptându-ne constant la cerințele pieței, printr-o atitudine proactivă.

Astfel, clienților noștri le sunt garantate  următoarele aspecte:

  1. Securitatea tranzacțiilor

Pentru că siguranța tranzacțiilor clienților noștri este deosebit de importantă pentru noi, folosim un sistem de securitate avansat, cu ajutorul căruia asigurăm cele mai înalte standarde de securitate în plata cu cardul online.

De asemenea, Medizone este o platformă securizată, deținătoare a certificatului SSL (Secure Sockets Layer),  astfel că  datele dumneavoastră personale sunt 100% protejate de privirile rău intenționate.

Cum vă puteți asigura că magazinul nostru online este securizat? Verificați bara de adresă, unde, în loc de uzualul “http” (specific site-urilor nesecurizate), veți găsi “https” ( s – secure). De asemenea, browserul vă va arăta un lacăt în bara de stare. Puteți chiar solicita certificatul SSL, pe care îl putem pune la dispoziția dumneavoastră, în format pdf.

 

  1. Profesionalism

Echipa Medizone este formată din specialiști certificați, ce posedă cunoștințe vaste în acest domeniu. Pentru noi, tratarea fiecărui client cu respectul și demnitatea pe care le merită, este mai mult decat un crez – este o promisiune.

În același timp, ne putem mândri cu o gamă foarte largă de consumabile, instrumentar și aparatură medicală, acoperind segmentul general al specializărilor medicale.

 

  1. Respect

Compania noastră este cu adevărat diferită prin prisma accentului deosebit pe care îl punem pe înțelegerea și respectarea părerii clienților noștri și pe oferirea de soluții viabile pentru fiecare problemă în parte, soluții care corespund cel mai bine contextului, astfel incât să poată crea plusvaloare și satisfacție clientului nostru.

 

  1. Prietenie

Considerăm că lucrurile mici fac diferențe mari, și ne bazam pe acest principiu în gestionarea relației pe care o avem cu fiecare client în parte.

Clienții noștri sunt prietenii și colaboratorii noștri, iar conexiunea creată este deosebit de importantă pentru noi.

 

0 Comments
Share

admin

Reply your comment: