Articole

Cum poți crește popularitatea cabinetului tău prin deținerea unui blog

cum-poti-creste-popularitatea-cabinetului-tau-prin-detinerea-unui-blog
Blogul, ca instrument de branding și promovare

În „secolul internetului”, există foarte multe modalități de atragere a clienților, ce se bazează pe diverse tactici de marketing digital/online – de la deținerea de conturi pe diverse rețele de socializare pentru promovarea firmei, existența unui blog activ și până la organizarea  campaniilor publicitare, internetul – devenit cel mai răsunător mijloc de informare și dialog – ne permite să ne folosim de vocea sa pentru a construi afaceri de succes.

Și tu poți să câștigi de pe urma existenței unui blog profesional în cadrul site-ului firmei, unde să se regăsească articole redactate corespunzător, în conformitate cu interesele publicului țintă (interesele pacienților, în acest caz). Conținutul de valoare al articolelor (publicate cu regularitate) va atrage atenția potențialilor pacienți asupra cabinetului tău. În plus, va arăta oamenilor că respectivul site este de actualitate, lucru care poate face diferența dintre o sesiune inchisă aproape instant de către vizitator și transformarea acestuia într-un client.

Domeniul medical este unul foarte competitiv, astfel că este absolut necesar să găsești o modalitate prin care să îndrepți pacienții către cabinetul tău, în detrimentul altora. Găsește acel ceva care să particularizeze afacerea ta, să o scoată din mulțime (sau apelează la specialiști capabili să te scoată din impas!).

Ca parte dintr-o strategie bine pusă la punct, articolele postate pe blog se pot constitui într-un punct de interes pentru potențialii clienți, care să ofere veridicitate afacerii tale și care să le dea acestora impulsul de care au nevoie pentru a alege serviciile tale. Nu trebuie sa fii un scriitor desăvârșit pentru a scrie articole de calitate – important este să abordezi subiecte în cunoștință de cauză și/sau asupra carora te-ai documentat foarte bine și care să aibă potențialul de a trezi interesul publicului tintă, sa fii consecvent și, în plus, să urmezi cateva reguli de redactare a textelor, ce țin de marketingul de conținut.

Dacă, totuși, nu consideri că ești persoana potrivită pentru o astfel de activitate, sau pur și simplu timpul nu îți permite să te angajezi în acest proces, îți recomand să apelezi la o firmă specializată în marketing – astfel, blogul tău va fi îmbogățit cu articole unice, documentate riguros și postate în mod constant, lucru care va duce la îndeplinirea unui dublu scop: pe de o parte, optimizarea pentru motoarele de căutare (indexarea site-ului tău pe o poziție superioară în căutări, de către Google) și, pe de altă parte, creșterea vizibilității mărcii (brand awarness).

0 Comments
Share

admin

Reply your comment:

Your email address will not be published. Required fields are marked *