Articole

Din cabinetul dentistului: 3 lucruri pe care le poți face AZI pentru a atrage noi pacienți

din-cabinetul-dentistului-3-lucruri-pe-care-le-poti-face-azi-pentru-a-atrage-noi-pacienti

Când vine vorba despre marketing digital în domeniul medical, cea mai grea parte este… ei bine, aceeași cu cea mai grea parte a oricărui lucru pe care dorim să îl facem, la un moment dat, în viață: începutul. Nu ne lipsesc ideile, dorința, în schimb… este mai greu cu voința. În acest sens, am alcătuit o listă cu obiective simpliste pe care le poți pune în aplicare chiar azi și care vor avea un impact pozitiv asupra percepției potențialilor clienți cu privire la cabinetul tău.

Având în vedere efortul susținut din spatele unui cabinet stomatologic de succes, este suprinzător faptul că membrii echipei mai au timp să și respire. Poate că ai văzut și (poate că) ai apreciat felul în se prezintă competiția în cadrul rețelelor de socializare, ți-ai propus să te ocupi și tu de acest aspect, însă, în cumulul de responsabilități zilnice, ți-a fost mai la îndemână să amâni punerea în practică a unor chestiuni auxiliare îngrijirii pacienților, așa cum sunt postările pe rețelele sociale sau blogging-ul.

Cu toate că la baza unui cabinet medical de succes stă medicul de succes care îl conduce (și asigură un managementul eficient), secretul prosperității, în zilele noastre, constă în implementarea unei strategii inteligente de marketing, strategie din care va face parte, întotdeauna, prezența puternică în mediul online.

Dacă pur și simplu nu știi de unde să începi, îți propunem 3 lucruri simple pe care le poți pune în aplicare chiar azi pentru a începe să îți construiești prezența în mediul online.

1. Postează o fotografie cu echipa pe Facebook

Împărtășirea unei fotografii de echipă reprezintă o modalitate simplă și rapidă de a te conecta cu clienții/potențialii clienți și de a conferi veridicitate brandului tău. Poți începe cu o fotografie care să includă toată echipa și în a cărei descriere să povestești, pe scurt, de ce iubești să lucrezi cu oamenii din echipa ta. Separat, poți posta pe parcursul mai multor zile câte o poză cu fiecare membru al echipei, insoțită de o descriere scurtă, de efect. În felul acesta, potențialii clienți vor avea senzația de familizare cu echipa și, în plus, vor fi influențați pozitiv de comentariile de apreciere care cu siguranță nu vor întârzia să apară, din partea clienților, la fiecare poză în parte.

Această strategie reprezintă una dintre cele mai eficiente modalități de a începe demersurile de promovare în social media, întrucât conținutul vizual generează cele mai multe interacțiuni. În momentul în care cineva interacționează cu postările de pe pagină de Facebook a cabinetului tău prin like-uri, comentarii și distriburi, se amplifică gradul de acoperire și eficiența postării.

2. Obține o recenzie din partea unui client

Identifică, printre programările zilei, 1-2 pacienți care îți sunt clienți vechi și despre care știi că îți apreciază munca și ar fi dispuși să iți lase o recenzie pe site/pagina de Facebook. Nu numai că recenziile sunt deosebit de importante pentru motoarele de căutare (pentru a te plasa pe primele poziții în căutările Google) și chiar pentru Google Maps (în funcție de numărul și calitatea comentariilor, Google Maps va pune cabinetul tău în atenția oamenilor care caută un dentist în apropierea lor), dar oamenii sunt extrem de influențabili în mediul online, căutând mereu aprobarea altora (sub formă de recenzie) pentru a achiziționa un anumit produs sau serviciu.

3. Pune la punct profilurile online ale cabinetului

Cu cât mai multe informații oferi în cadrul diverselor pagini de prezentare a cabinetului, cu atât mai bine. Acestea sunt deosebit de importante pentru clienți, lipsa lor fiind percepută drept lipsă de seriozitate/veridicitate a afacerii.

Dacă este cazul, actualizează chiar acum secțiunea “Despre noi” din cadrul blogului și a rețelelor de socializare, orele de lucru, adresa, numărul de telefon, lista de servicii și prețurile aferente din site-ul de prezentare.

Succes!

0 Comments
Share

admin

Reply your comment:

Your email address will not be published. Required fields are marked *