Articole

Idei de promovare a unui cabinet stomatologic

idei-de-promovare-a-unui-cabinet-stomatologic

În prezent, există foarte multe modalități de atragere a clienților, modalități bazate, cu precădere, pe diverse tehnici de marketing digital  – de la deținerea de conturi pe diverse rețele de socializare și până la organizarea  campaniilor publicitare, mediul online ne permite să construim afaceri de succes.

Totuși, nici toate tehnicile de promovare din lume nu vor da roade dacă nu vei pune accent pe experiența clientului. Strategia de bază în marketing este să fii bun. Dacă priceperea și profesionalismul se îmbină armonios cu atenția oferită clientului în timpul unei proceduri, atunci te vei înscrie cu succes în cel mai bun sistem de promovare: cel bazat pe recomandări.

Recomandările au cea mai bună rată de răspuns. Oamenii au încredere în experiența celor din jur, a membrilor familiei și a prietenilor, într-o măsură infinit mai mare decât în orice reclamă de promovare în care ai putea investi bani. Pune accentul, înainte de toate, în investiții de altă natură decât cea financiară: timp, răbdare, desăvârșire a modului în care interacționezi cu pacienții. Despre importanța comunicării medic-pacient am mai vobit și aici.

Poți interveni spre a accelera procesul de câștigare de noi clienți / fidelizare a celor vechi, construind un sistem în care încurajezi clienții să te recomande nu numai pentru beneficiul altora, atunci când “vine vorba”, ci, mai ales, pentru beneficiul propriu: poți pune la punct un sistem în care recompensezi clienții fideli cu discount-uri la fiecare nou client care ajunge în cabinetul tău grație recomandărilor acestora.

Iată câteva aspecte  pe care trebuie să le ai în vedere pentru ca oamenii să plece mulțumiți din cabinetul tău (și să se și întoarcă, la un moment dat!):

  1. Cu mic, cu mare, toți oamenii se tem de vizita la dentist. Mai exact, de durerea pe care o asociază procedurilor dentare. Fă tot ce ține de tine pentru ca pacientul să nu experimenteze durerea din timpul procedurilor, sau să o resimtă la cel mai mic nivel de intensitate.

           2. Nu lăsa pacientul în umbră: explică-i, la fiecare pas, ce urmează să se întâmple; spune-i cât va mai dura până când va putea pleca.

  1. Povestește-i ceva în timp ce lucrezi –  îi vei distrage atenția, iar timpul va trece mai ușor pentru acesta.

           4. Nu te grăbi – o lucrare de calitate te va recomanda mult timp de acum înainte.

          5. Curățenia, dezinfecția și sterilizarea să îți fie literă de lege. Toate sfaturile de mai sus devin nule dacă potențialul pacient percepe cabinetul tău ca fiind neigienic. Cu acest aspect te putem ajuta, prin prisma campaniei noastre promoționale, să câștigi produse care să asigure, timp de 1 an, necesarul de curățare, dezinfecție și sterilizare al cabinetului tău. Tot ce trebuie să faci este să cumperi oricare 1 produs Klintensiv  până la sfârșitul lunii, pentru a intra automat în tragerea la sorți. Produsele sunt disponibile aici.

0 Comments
Share

admin

Reply your comment: