Articole

Elemente indispensabile unui site medical de succes

elemente-indispensabile-unui-site-medical-de-succes

Un website bine pus la punct crește încrederea clienților în serviciile pe care le oferi, atrage atenția potențialilor clienți și te ajută să îți construiești o prezență în mediul online, acest aspect fiind indispensabil creșterii rețelei de clienți nu numai în domeniul medical, ci în orice domeniu.

Cele mai multe persoane sunt tentate să considere că design-ul este primordial, aspectul site-ului fiind primul impact al potențialului client cu o anumită platformă. Desigur, ca în viață, prima impresie contează și în mediul online, este cea care poate face diferența dintre o sesiune închisă aproape instantaneu și una de lungă durată, care arată că vizitatorul s-a familiarizat cu serviciile pe care le oferi.

Totuși, ca să ajungă să îți aprecieze site-ul pentru aspectul deosebit, oamenii trebuie să poate ajunge la el, în primă instanță. Aici intervine optimizarea motoarelor de căutare. Poți îmbunătăți în mod semnificativ vizibilitatea online a site-ului afacerii tale prin implementarea unor tactici eficiente de S.E.O. (cuvinte cheie alese cu grijă, performanță, funcționalitate etc.). Acestea sunt aspectele pe care le vânează motoarele de căutare și care au potențialul de a te plasa printre primele rezultate în căutări.

În continuare, am enumerat 5 elemente pe care orice site reprezentativ al unui cabinet medical al trebui să le includă pentru a atrage mai mulți pacienți. Acestea sunt:

Ușurința în navigare

Este esențial ca opțiunile din site să fie cât mai simple, pe înțelesul tuturor, secțiunile site-ului să poată fi accesate cu aceeași lejeritate de oricine. Secțiunile alambicate, multiplele butoane disponibile pentru accesare, conținutul textual excesiv, precum și lipsa opțiunii de căutare (“search”) în site sunt aspecte care îți pot trimite publicul țintă direct către competitori, fără a se uita înapoi. În general, cele mai de succes site-uri sunt cele care oferă ușurință în navigare, care pot fi “citite” dintr-o singură privire.

Poți compara site-ul cabinetului tău cu harta unei comori. Vizitatorii sunt interesați de găsirea aurului și un labirint alambicat are toate șansele să îi scoată din cursă. Fă tot posibilul pentru a te asigură că, indiferent de secțiunea în care ajung, vizitatorii pot găsi cu ușurință informațiile dorite.

Partea de conținut vizual – poze, clipuri video

Site-urile de succes conțin, de cele mai multe ori, poze care dau o față umană locului în care profesezi. Poți dedica o secțiune a site-ului afișării unor fotografii cu tine și echipa, astfel încât să îi primești cu adevărat pe pacienți în “cabinetul tău”, chiar și virtual.

Conform cercetărilor efectuate în domeniu, adăugarea de conținut vizual (fotografii, clipuri video) unei pagini web poate crește rata de conversie la peste 90%.

Compatibilitatea cu smart-phone-urile

În era tehnologiei, un aspect primordial pentru funcționalitatea unui site web este legat de partea de temă responsive – mai exact, tema site-ului trebuie să fie de așa natură încât să își adapteze designul paginilor în funcție de rezoluția ecranului dispozitivului de pe care este accesat (laptop, telefon, tabletă etc).

Pe lângă faptul că neadaptarea la această tendință te va face să pierzi clienți, este important să știi că Google penalizează site-urile care nu sunt adaptate funcționării de pe dispozitivelor mobile.

Testimonialele

Un testimonial este declarația scrisă sau înregistrată a unui client care vrea să împărtășească experiența cu privire la modul în care ați colaborat. Postate pe site-ul tău web, la “loc de cinste”, testimonialele generează sentimentul de încredere. În viziunea publicului tău țintă, aceste declarații vin ca dovezi în susținerea veridicității afacerii tale.

Existența unui blog

Blogurile sunt de un real ajutor în creșterea unei afaceri. Care este mecanismul din spatele acestui instrument de succes?

În primul rând, articolele create în mod corect sunt indexate de către Google, care te va plasa pe trepte superioare în motoarele de căutare, ca răspuns la căutările potențialilor clienți.

În al doilea rând, distribuirea articolelor create pe blog, în cadrul rețelelor de socializare, poate crește traficul pe site-ul tău și îți poate genera mai mulți clienți (în cazul în care articolele sunt create pe baza cunoștințelor sau documentării riguroase cu privire la subiectele pe care le abordezi, subiecte de interes pentru publicul țintă).

Medizone respectă aceste reguli (pe cât posibil) și îți pune la dispoziție o gamă vastă de consumabile medicale și aparatură medicală, pentru ca tu să dispui în fiecare zi cele necesare desfășurării în condiții optime a actului medical.

0 Comments
Share

admin

Reply your comment: